Dag 2 - 24 maart - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu Dag 2 - 24 maart - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu

Dag 2 - 24 maart

Blijf op de hoogte en volg Elien

24 Maart 2014 | Verenigd Koninkrijk, Exeter

Vanmorgen werd ik opgehaald door Maria die mij ook van het treinstation heeft gehaald gisteren. Bij haar in huis woont een meisje uit Australië.
We waren er rond 9 uur en iedereen was er al. Het was direct een hele gezellige groep. 10 Ieren, 3 Duitsers, 1 Zweed en dus 1 Australiër. De meeste zijn 19/20/21 jaar, maar er is ook een vrouw van in de 50.
We zijn begonnen met namen ronde en daarna een soort spel. We kregen allemaal een kaartje met daarop de tekst: Degene naast je is ... En dan stond er iets onder ( ik had; won de jackpot ) en dan moest je een verhaal bedenken voor degene rechts van je. Zitten erg creatieve mensen tussen hier.
Toen werden we in groepjes verdeeld en moesten we de stad in op zoek naar bepaalde dingen en hier foto's van maken en dan delen op twitter. Dit was gelijk de eerste les social media hoe je werkt met twitter en de hashtags.
We moesten op zoek naar de blue boy, narrow street en een kasteel met heksen. Hier zijn hele mooie selfies uit gekomen. Zal proberen ze toe te voegen in het verslag. Ik was op pad met het Australisch meisje, een Ierse jongen en een Duitse jongen.
Toen we terug kwamen kregen we informatie over de organisatie en de projecten waar we uit kunnen kiezen.
Heb samen met een Duits meisje gevraagd naar de Engelse lessen die we nog eventueel zouden kunnen gaan volgen omdat het toch wel lastig te volgen is, en al die Ieren een behoorlijk accent hebben. Dus waarschijnlijk vanaf morgen na de projecten van 5 tot 6 nog een uurtje les.
Vanaf het kantoor werden we opgepikt door het gastgezin van een meisje die vlakbij mij woont. We hebben buskaarten gekregen dus we gaan morgen met de bus heen en terug.
Nu wachten tot Penny thuis komt vanuit het werk.

• 25 Maart 2014 - 17:40

Herma:

Hoi Elien,
    Ben jaloers op je. Wat een leuke dingen doe je!!!!! Heerlijk om je zo bezig te zien. We zijn supertrots. Leuke selfies. Woord kende ik niet.
    Veel plezier

Goodbyeeeeee