dag 4 - 26 maart - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu dag 4 - 26 maart - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu

dag 4 - 26 maart

Blijf op de hoogte en volg Elien

26 Maart 2014 | Verenigd Koninkrijk, Exeter

Vanmorgen weer met de bus naar kantoor. Omdat de leraren gingen staken reden er waarschijnlijk minder bussen. Hebben 20 minuten langs de weg gestaan zonder ook maar 1 bus te zien, maar we waren op tijd.
Zijn de dag begonnen met een presentatie over de toekomst. Wat ze allemaal al kunnen en wat er nog gaat komen, denk aan dingen als 3d printen en robots.
Daarna kregen we kaarten en moesten we bedenken hoe die dingen er uit zouden zien in de toekomst. Samen met een Duits meisje en Ierse jongen hebben wij de auto van de toekomst in elkaar geknutselt. We moeten elke keer alle opdrachten presenteren.
Daarna gingen we een spel doen en moest je tweetallen vormen. Je moest antwoord geven op een vraag. De eerste vraag was hoe bouw je een stenen muur. Dan moest je bij hun in kantoor komen en het goede antwoord geven. Was het antwoord goed kreeg je vraag 2 etc etc.
Bij vraag 2 moesten we de yoga oefening doen die boom heet. Vraag 3 moesten we een moeilijk woord uitleggen ( alweer vergeten wat het was ), bij vraag 4 moesten we de ingredienten van pan haggety opzoeken en vraag 5 was whoopy joe doen.
Daarna hadden we een uur pauze en zijn we met de hele groep naar de rivier beneden in de stad gelopen. Heel erg mooi, net of je opeens in een andere stad bent. De zon scheen vandaag, erg fijn.
Daarna gingen we weer in groepen werken aan het project voor Essence. Om 4 uur hadden we een afspraak met de vrouw van het bedrijf.
Na de afspraak hadden we nog Engelse les met 4 anderen.
Toen snel de bus gezocht, die ik niet kon vinden en was ik om 18.50 thuis, snel omkleden en om 19.00 uur had ik een afspraak met een vriendin van Penny om te gaan hardlopen. We hebben ongeveer 45 minuten gerent en volgens haar was het ongeveer 7 km.
Terug bij Penny gingen we eten. Patat met een soort visburger en gestampte doperwten stond op het menu, heerlijk !

• 27 Maart 2014 - 17:26

Aaltje Geerts:

Zijn de doperwten daar niet groen dan in Engeland (haha)