dag 6 - 28 maart - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu dag 6 - 28 maart - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu

dag 6 - 28 maart

Blijf op de hoogte en volg Elien

29 Maart 2014 | Verenigd Koninkrijk, Exeter

Vandaag slecht weer gehad. Begon vanmorgen al met regen, dus met de paraplu naar de bus. Beetje mission impossible omdat ik een tas had die op knappen stond omdat ik natuurlijk de chocolade cake mee moest nemen naar kantoor.
We zijn de dag begonnen met een movement te maken. Wij hebben een site bedacht waarop mensen hun dromen en doelen en de ervaringen daar mee kunnen delen; don't let your dreams be dreams.
Vanaf volgende week moeten we hier serieus mee aan de slag en gaan we er ook een twitter pagina enzo voor maken.
'S middags gingen we verder met het project voor Essence. Hebben wat onderzoek gedaan naar de members van Essence. Zijn langs 2 bedrijven geweest om naar informatie te vragen maar helaas waren beide bedrijfsleiders er niet.
De Engelse les hebben we overgeslagen omdat het vrijdag was en iedereen moe was.
Sommige van de groep zijn direct door gegaan naar de Pub aan de kaye om daar pizza te eten. Er moeten daar 16 inch pizza's zijn? Ik ben eerst naar huis gegaan om te eten. Penny kreeg een vriend op visite en hun gingen uit eten. Ik heb voor mezelf gekookt. Worstjes in de oven, kleine aardappels in de pan en spaghetti in tomatensaus in de magnetron. Perfecte combinatie.
Daarna ben ik samen met het meisje hier op de heuvel naar de Pub gegaan. Voor het eerst in mijn leven boven in een dubbeldekker bus gezeten ! Vanaf de hoofdstraat moesten we verder lopen. Beetje verdwaald dus zijn we 40 minuten onderweg geweest.
De pub was erg gezellig. Sommigen waren nog pizza aan het eten, wat drankjes en ik heb samen met het meisje uit Australië ijs met donuts besteld.
Om 11 uur ging die Pub dicht. Toen kwamen we langs een club. We twijfelden of we er in zouden gaan en toen zei de bewaker dat we gratis bandjes kregen dus zijn we er in geweest. Nog nooit zoiets triest gezien. Keiharde muziek en 4 mensen op de dansvloer.
Al snel zijn we naar een andere pub gegaan. Die ging om 2 uur dicht en toen hebben we de taxi naar huis genomen.

• 29 Maart 2014 - 15:31

Jeanet:

Om 2 uur al naar huis dat is dus wel even anders dan dat je hier de laatste tijd gewend was.maar goed hier neem je dan ook geen ijs als je op stap gaat dat maakt dan wel weer heel erg veel goed.geen engelseles?waren alle moeilijke woorden op?hoe was Penny haar cake?

• 29 Maart 2014 - 16:21

Herma:

Probeer ook nog een keer Fish and chips met Ale. Heerlijk!!!!

• 29 Maart 2014 - 17:58

Alie:

Hy Elien, wat heb je vandaag lekker gegeten, ben dr jaloers op.
    combinatie beetje vreemd maar het vult de maag.haha.
    ik vind het altijd zo leuk klinken als je het over "het meisje van de heuvel" hebt.ik stel me daar een beeld van voor zoals in een agatha christie boek.
    Ben ook zo nieuwsgierig hoe zo'n pub er van binnen uit ziet, allemaal ouwe dorpsmannetjes met sterke zeemansverhalen?
    kijken al weer uit naar je volgende verslag,
    Have FUN.