dag 11 - 2 april - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu dag 11 - 2 april - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu

dag 11 - 2 april

Blijf op de hoogte en volg Elien

02 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Exeter

vannacht wat onweer gehad en behoorlijk regen. Ondanks de regen toch lopend naar kantoor gegaan. De rest van de dag op sokken gelopen omdat mn schoenen doorweekt waren haha, maar de ochtendwandelingen bevallen goed.
Vanmorgen les gehad over je eventuele concurrentie en hoe je hun kunt verslaan. Daarna moesten we zelf een presentatie geven over een mobiele provider die beter was dan de anderen.
In de pauze was het droog dus even langs wat winkels en de supermarkt geweest. Daarna kregen we les over websites. Blijkbaar zijn er regels voor websites waarop Google basseert hoe hoog je staat bij hun zoekresultaten.
Daarna bezig geweest met het Essence project.
Om 5 uur heb ik samen met een Duitse jongen prive les Engels gehad omdat de rest te moe was en naar huis ging.
Na de les weer naar huis gelopen. Penny kwam vlak na mij thuis en gingen we bijna direct eten. Aardappelpuree, mushy peas en visburgers.
De hele avond bezig geweest met brainstormen voor een nieuw product voor mijn eigen project.

• 03 April 2014 - 16:19

Bea :

Lieve Elien,

Wat leef je in een ander wereld, wat een avontuur voor jou. Ik hoop dat het je heel goed bevalt en ben benieuwd naar de rest van je verslagen. Het is hier vandaag in Winschoten stralend weer, hoop vandaag bij jullie ook.

Daaaaag oetkiekn hé...