dag 13 - 4 april - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu dag 13 - 4 april - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu

dag 13 - 4 april

Blijf op de hoogte en volg Elien

05 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Exeter

Vanmorgen met de bus naar kantoor gegaan omdat mijn nieuwe rugtas was geknapt en het onmogelijk is om te lopen met die laptop in een andere tas.
We hebben vanmorgen gekeken naar de presentaties over je eigen business idee van groepen die voor ons zijn geweest.
Daarna zijn we weer bezig geweest met de twitter pagina.
Omdat ik met mijn eigen pinpas niet online treintickets kon kopen voor dit weekend had iemand anders het voor mij gedaan. Dan moet je de tickets afhalen bij het station. Alleen heb je daar dan ook nog weer je pinpas voor nodig, en dan meisje is dit weekend naar London. Dus snel naar het station gegaan of er nog wat te regelen viel. Hebben uiteindelijk die geannuleerd en nieuwe gekocht.
In de pauze naar de Primark geweest om een andere rugzak te halen.
En na de pauze ben ik bezig geweest met mijn eigen idee. We hadden geen Engelse les vandaag. Ik ben met Neill naar het station gegaan om de treintickets te halen.
We hebben vandaag allemaal geld ingelegd voor paarden racen wat morgen op de tv komt. Is hier erg populair.
Op het menu stond vandaag patat, salade en een broodje met een hamburger er tussen. Daarna ben ik naar het centrum gegaan met de bus en heb de anderen opgezocht. Hebben verschillende pubs gehad.
Het plan was om de laatste bus terug te nemen maar helaas had ik die gemist dus kon ik alsnog gaan lopen.

  • 05 April 2014 - 21:40

    Jeanet:

    Bus gemist?rijden die niet meer na 4uur s,morgens dan?ha ha ha.dappere dodo hoor.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Exeter

Elien

Actief sinds 09 Juli 2013
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 32660

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2016 - 01 September 2016

Zuid Afrika

23 Maart 2014 - 19 April 2014

Exeter Corkscrew

14 Juli 2013 - 01 Augustus 2013

China

Landen bezocht: