dag 15 - 6 april - Reisverslag uit Bristol, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu dag 15 - 6 april - Reisverslag uit Bristol, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu

dag 15 - 6 april

Blijf op de hoogte en volg Elien

07 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Bristol

Vanmorgen vroeg op gestaan. De bus van 10 uur genomen naar het st davids treinstation. Vanuit daar naar Bristol temple meads gegaan.
Het viel nog niet mee om daar het Hostel te vinden. Ik had van te voren een plattegrond uitgeprint met de route, maar er zijn bijna geen straatnaam borden.
Het Hostel zat midden in het centrum. De h&m was mn buurman en de mac Donalds mn schuinachter buurman. Ik sliep in een kamer met 12 bedden. We sliepen er met zn tweeen, ik met nog een man.
Nadat ik was ingecheckt ben ik de stad in gegaan. Het grootste winkelcentrum ooit ontdekt. Ben rond 5 uur terug gegaan naar het Hostel om me klaar te maken voor het concert van Boyce Avenue. Eerst nog even wat gegeten en toen ben ik die kant op gegaan.
Had smiddags al even gekeken waar het gebouw was. Om 4 uur stonden er al mensen.
Ik ben rond 6 uur heen gelopen. Toen stond er een kleine rij. Totaal waren er ongeveer 1500 mensen. Onwijs goed concert. Was rond 22.30 afgelopen.
Ben toen weer terug gegaan naar het Hostel. Dikke stortbui.

• 07 April 2014 - 20:45

Aaltje:

Meid wat ben je aan het ondernemen En dat allemaal in een ander land , vind het heel knap in je uppie dit te doen ,wens je nog veel s6 met alles wat je nog moet en gaat doen .gr

• 07 April 2014 - 20:54

Herma:

Elien, je moet straks in het saaie Winschoten weer helemaal afkicken. Al die indrukken en nieuwe dingen die je nu meemaakt.
    Groetjes

• 07 April 2014 - 21:20

Alie:

Ik sluit mij helemaal bij Herma aan, geloof dat je de smaak van het reizen nu te pakken hebt.
    Engeland zal wel niet de laatste buitenlandse trip worden die je zal maken.
    Afrika zal ook ooit wel werkelijkheid worden, Go girl