dag 16 - 7 april - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu dag 16 - 7 april - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu

dag 16 - 7 april

Blijf op de hoogte en volg Elien

08 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Exeter

Vanmorgen vroeg opgestaan om de trein terug naar exeter te nemen. Onderweg bij de supermarkt een bakje met aardbeien en druiven gekocht als ontbijt met wat drinken. Wat ik verder in de supermarkt tegen kwam heb ik even op de foto gezet.
Het was verschrikkelijk weer. het regende keihard en dikke wind.
Met de trein weer terug gegaan om 9.14. Als je hier een trein ticket koopt reserveer je een stoel. Op de heenweg waren er allemaal digitale beeldschermen boven de stoelen waar op stond van waar naar waar heen je reisde, en terug zat er op elke stoel aan de bovenkant een papiertje.
Ik zat terug naast een man die in slaap viel en ik toen ik Exeter wakker moest maken, oeps haha.
In Exeter nam ik de verkeerde H bus, dus was 45 minuten in een bus, 5 keer over main street gekomen, 3 keer langs het zwemband en toen was die weer opweg naar het treinstation. Ben toen maar uit gestapt op mainstreet en de goede bus genomen naar huis.
Even gedoucht en wat gegeten en toen weer naar kantoor. We moesten een presentatie maken over wat we met de Essence groep tot nu toe hadden gedaan en wat we komende weken nog willen doen.
Geen Engelse les vandaag omdat Neill in Ierland zit. Rond 5 uur dus vrij maar was alsnog om 6 uur pas vrij omdat ik opnieuw een bijzondere bus had genomen. Deze bus stopte zomaar ergens en zei dat hij terug ging dus dat ik uit moest stappen en moest wachten op de volgende bus. Ben toen maar vanaf daar gaan lopen wat me alsnog 20 minuten kostte.
Gisteren weer een bijzondere maaltijd gehad. Kleine gekookte aardappels met schil, sla met ei en geroosterde uitjes en wokkelpasta.

  • 08 April 2014 - 14:35

    Alie:

    Hahaha, Elien toch, je maakt goed gebruik van het openbaar vervoer!
    De touristen kunnen jou wel in het vervolg de route vragen.die ken je inmiddels op je duimpje.
    idee?reisleidster?
    ♡♥

  • 08 April 2014 - 21:51

    Herma:

    Reisleidster!!!!! Goed idee Alie!!!
    Heb net Boyce Avenue op you tube gehoord. Mooie stem!!!

  • 08 April 2014 - 23:40

    Jeanetf:

    Stroopwafels!echte Hollandse nog wel!ach ja je hebt dus getoerd met de bus wel waar voor je geld gehad.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Exeter

Elien

Actief sinds 09 Juli 2013
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 32676

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2016 - 01 September 2016

Zuid Afrika

23 Maart 2014 - 19 April 2014

Exeter Corkscrew

14 Juli 2013 - 01 Augustus 2013

China

Landen bezocht: