dag 18 - 9 april - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu dag 18 - 9 april - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu

dag 18 - 9 april

Blijf op de hoogte en volg Elien

09 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Exeter

Vanmorgen met de bus naar kantoor gegaan omdat ik de twee citroencaken mee moest nemen. Smaakte erg goed.
We hebben vandaag het over logo's gehad en hoe je zelf een logo kan maken. Dit deden we via powerpoint. Voor mij een onmogelijke opgave omdat hun de Engelse versie hebben en ik de Nederlandse en er blijkbaar ook nog verschil zit tussen de windows en de apple versie.
Smiddags hebben we logo's ontworpen voor Essence.
Daarnaast heb ik een gesprek gehad met Tom over mijn eigen plan. Was er nog niet helemaal tevreden mee. Daarna tijdens de Engelse les er met Neil over gehad en nu zijn we tot iets gekomen wat ik wel zie zitten. Zal ook tijd worden met nog 1 week op de planning.
Daarna weer naar huis. Penny moest werken tot 8 dus heb ik een pizza in de over gedaan.