dag 18 - 9 april - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu dag 18 - 9 april - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu

dag 18 - 9 april

Blijf op de hoogte en volg Elien

09 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Exeter

Vanmorgen met de bus naar kantoor gegaan omdat ik de twee citroencaken mee moest nemen. Smaakte erg goed.
We hebben vandaag het over logo's gehad en hoe je zelf een logo kan maken. Dit deden we via powerpoint. Voor mij een onmogelijke opgave omdat hun de Engelse versie hebben en ik de Nederlandse en er blijkbaar ook nog verschil zit tussen de windows en de apple versie.
Smiddags hebben we logo's ontworpen voor Essence.
Daarnaast heb ik een gesprek gehad met Tom over mijn eigen plan. Was er nog niet helemaal tevreden mee. Daarna tijdens de Engelse les er met Neil over gehad en nu zijn we tot iets gekomen wat ik wel zie zitten. Zal ook tijd worden met nog 1 week op de planning.
Daarna weer naar huis. Penny moest werken tot 8 dus heb ik een pizza in de over gedaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Exeter

Elien

Actief sinds 09 Juli 2013
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 32688

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2016 - 01 September 2016

Zuid Afrika

23 Maart 2014 - 19 April 2014

Exeter Corkscrew

14 Juli 2013 - 01 Augustus 2013

China

Landen bezocht: