dag 20 - 11 april - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu dag 20 - 11 april - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu

dag 20 - 11 april

Blijf op de hoogte en volg Elien

12 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Exeter

Vanmorgen lopend naar kantoor gegaan.
De ochtend begon over netwerken. Eerst de informatie en daarna gingen we er een spel mee doen. We kregen allemaal een kaartje, ik had een eigen kleding winkel en mijn doel was om meer bekendheid te krijgen en meer omzet te krijgen. Het was een soort speed daten met mensen van andere bedrijven en onderhandelen over hoe we elkaar het beste konden helpen. Er waren makkelijke bij zoals bloggers en journalisten. Maar ook mensen die in de gemeenteraad werkten of een italiaans restaurant hadden.
We hadden de taken voor Essence opgesplitst en ik had mijn deel af dus kon ik de rest van de middag werken aan mijn eigen project.
Aan het einde van de middag heeft Tom nog een lesje gegeven over fotoshoppen.
Daarna weer met de bus naar huis. Penny zou gaan dineren met iemand dus ik had spaghetti met courgette en gehaktballen uit de magnetron. Smaakte goed. Toen ik net begonnen kwam was ze er alweer omdat haar diner niet door ging. We hebben tv gekeken en ben nog even in bad gegaan. Daarna nog bezig geweest met mijn eigen project en eens een avondje op tijd op bed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Exeter

Elien

Actief sinds 09 Juli 2013
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 32686

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2016 - 01 September 2016

Zuid Afrika

23 Maart 2014 - 19 April 2014

Exeter Corkscrew

14 Juli 2013 - 01 Augustus 2013

China

Landen bezocht: