dag 24 - 15 april - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu dag 24 - 15 april - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu

dag 24 - 15 april

Blijf op de hoogte en volg Elien

15 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Exeter

Vanmorgen weer lopend naar kantoor gegaan. Het was vandaag 16 graden met veel zon, dus kon vanmorgen al in een blousje met blazer.
We hebben het vandaag over Linked In gehad en hebben hier een profiel voor aan moeten maken. Daarna moesten we onze samenvatting ( een soort cv ) presenteren aan de groep.
De rest van de dag bezig geweest met mijn eigen project geweest.
Daarna Engelse les. Maar goed dat ik bijna naar huis ga, de dagen worden voor jullie vast ook een beetje saai nu.
Penny voelde zich een stuk beter vannacht. Lach een heel lief briefje van morgen op het aanrecht dat ze zich een stuk beter voelde en dat ze het lief vond dat ik haar gisteren zo goed had geholpen.
Op het menu stonden de mushy peas, aardappelen en een soort groot saucijzebroodje met vlees er in.
Daarna bezig geweest met mijn presentatie.