aangekomen in china. - Reisverslag uit Longtan, China van Elien Frericks - WaarBenJij.nu aangekomen in china. - Reisverslag uit Longtan, China van Elien Frericks - WaarBenJij.nu

aangekomen in china.

Blijf op de hoogte en volg Elien

01 Januari 1970 | China, Longtan

hallo allemaal.
na een rustige, lange vlucht zijn we eindelijk aangekomen in beijing. Herma heeft zich prima vermaakt met Mister bean. De vriendelijke Chinees maakte Herma wegwijs met alle electronica in het vliegtuig, zoals hoe bedien ik een afstandbediening? Moet je hem er wel eerst uit krijgen natuurlijk.
Om 20 voor 9 zijn we geland na een klein beetje turbulentie.
De fox groep ontmoet. Leuke groep met veel jonge mensen.
Vanaf het vliegveld met de bus naar het hotel gebracht. We zaten in 1 lange file, iedereen rijdt kriskras door elkaar heen.
Erg netjes hotel, ruime kamer. Zitten op de 9e verdieping. Zouden we nou eerst gaan douchen of water halen in de regen? Eerst maar water halen. Beneden aan gekomen, paraplu vergeten. Naar boven, naar beneden. Water halen bij een winkeltje een straat verder op. Op de hotelkamers werden de koffers gebracht. Helaas verkeerde koffer. Met de lift naar beneden, naar de receptie. Met de lift naar boven voor de reisleider. Met de lift naar beneden om koffer te ruilen. Mijn liftangst is helemaal over. Toen even lekker gedoucht. Net naar Tian Tan park geweest, het paleis van de hemelse vrede gesien. Erg regenachtig. Nu even internetten en dan het welkomsdiner. Erg moe.

• 15 Juli 2013 - 17:53

Appie:

We genieten van jou verhaal vooral over de lift elien!!!zo vaak op 1dag op en neer dapper hoor.fijn dat jullie een leuke groep hebben.en ehhh opa niet plagen hoor.pas je een beetje op herma?groetjes en geniet van jullie reis.kus pap en mam.

• 15 Juli 2013 - 17:54

Appie:

• 15 Juli 2013 - 20:00

Epie-jan En Alie:

Hallo Elien en Herma. Zo te horen al een eerste fantastische dag gehad.Mogen er nog velen volgen.
    En dat er maar vele Mr. Beans langskomen.
    9 hoog in China,wow, wat zullen jullie een mooi uitzicht hebben.
    Hebben jullie de muur nog kunnen zien vanuit het vliegtuig?
    Zitten nu al met spanning te wachten op je volgende verslag.
    liefs van e-j en a.