Xian - Reisverslag uit Beilin, China van Elien Frericks - WaarBenJij.nu Xian - Reisverslag uit Beilin, China van Elien Frericks - WaarBenJij.nu

Xian

Blijf op de hoogte en volg Elien

20 Juli 2013 | China, Beilin

hallo allemaal,
zijn eergisteren smorgens naar de hutongs geweest. Hebben in riksja gezeten. Daar de plaatselijke markt gezien. smiddags naar het zomerpaleis geweest met een groot park er om heen. Terug zijn we met een drakenboot gevaren. De marco polo brug gezien. Lekker chinees gegeten en toen in de nachttrein van 9 uur savonds tot 8 uur smorgens. Ik heb niet geslapen, herma heeft goed geslapen.
Gisterochtend op de stadsmuur van xian gefiets. Herma op een fiets en opa willie en ik op de tandem. Smiddags naar een grote gans pagode geweest. savonds de buurt verkend. Er was een groot plein waar ze een feest hadden met heel veel bier.
Vanmorgen om kwart over 6 opgestaan om naar het park te gaan. Daar kwamen we mensen tegen die tai chi aan het doen waren. Zelf hebben we nog mee gedaan met mensen die aan het dansen waren met waaiers.

• 20 Juli 2013 - 09:26

Jeanet:

mogge of bij jullie avond als je dit leest.Jij met opa op een tandem dat had ik graag willen zien jij voorop en opa met de pootjes omhoog achterop?of andersom? en nu dus je teen kapot veel pijn eraan?en goh chinees gegeten verrassend ja is het daar nu ook lekkerder dan dat van Koert?Dus in de trein geen oog dicht gedaan door de lawaai of was het je te benauwd in zo,n hokje?kun je niet wat foto,s plaatsen we zijn erg benieuwd.groetjes daar aan iedereen.mam.

• 21 Juli 2013 - 00:00

Buurvrouw Linda:

Wauw Elien, geweldige ervaringen die je de rest van je leven in je bagage met je meeneemt. Geniet en sta stil bij die momenten! Heel veel plezier!