op een na laaste dag - Reisverslag uit Chengdu, China van Elien Frericks - WaarBenJij.nu op een na laaste dag - Reisverslag uit Chengdu, China van Elien Frericks - WaarBenJij.nu

op een na laaste dag

Blijf op de hoogte en volg Elien

31 Juli 2013 | China, Chengdu

gisteren 2.5 uur gereden om bij een 71 meter hoog buddha beeld te komen. het was erg mooi en verschrikkelijk druk. om naar beneden te komen hebben we bijna een half uur elke keer stil gestaan.
even bij wat souvenir kraampjes gekeken en toen weer terug 2.5 uur met de bus.
savonds lekker in het hotel gegeten. herma sandwich en ik pizza.
vanmorgen vroeg opgestaan, want het is PANDA DAY !
gewone pandas en rode pandas gezien. heel erg leuke en lieve beestjes.
vanuit daar door gegaan naar wat winkelstraatjes. even bij de starbucks pauze gehad.
toen zijn we door gelopen naar peoples park. hier waren ze veel aan het dansen, kon je bootje varen en deden ze spelletjes. ik werd nog even door een vriendelijke oude chinees gevraagd voor een dans die ik niet kon weigeren natuurlijk.