Dag 1 - 23 maart - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu Dag 1 - 23 maart - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu

Dag 1 - 23 maart

Blijf op de hoogte en volg Elien

24 Maart 2014 | Verenigd Koninkrijk, Exeter

Goedemorgen allemaal,
een half uur voor de wekker aan wakker dus heb even tijd om wat te typen. Gisteren om 9.25 uur vertrokken met het vliegtuig naar Bristol. De vlucht duurde precies 1 uur met af en toen behoorlijk wat turbulentie.
Aangekomen op Bristol airport leek het me verstandig om direct maar wat Ponden te gaan pinnen, maar ja hoeveel euro is dat dan precies? haha goed voorbereid.
Op Bristol airport moest ik even wachten op de bus dus daar een broodje gegeten en toen met de bus naar het trein station.
Allemaal hele vriendelijke mensen onderweg. Iedereen vertelt je precies waar je moet zijn en op het treinstation hielp iemand me zelfs met mijn koffer.
De treinreis duurde een uur waarvan ik ongeveer 45 minuten heb geslapen. Toen ik wakker werd stonden we stil op een perron en schrok ik even omdat ik twijfelde of ik er hier nou uit moest of niet.
Op het station werd ik opgepikt door Maria. Zij heeft een Australisch meisje in huis en bracht mij met de auto naar Penny.
Even wat dingen besproken en toen heb ik mijn spullen uitgepakt en hebben we gepraat en tv gekeken.
Rond 6 uur gingen we eten en daarna kwam er een vriendin van haar langs. Een hele lieve vrouw die alles wou weten haha.
Toen op tijd naar bed gegaan.
Nu ik wakker ben is Penny al naar het werk. Wel een beetje vreemd om alleen in iemand anders zijn huis te lopen.
Met anderhalf uur word ik opgehaald voor mijn eerste dag !

  • 24 Maart 2014 - 10:23

    Appie:

    Heel veel succes met je eerste stage dag. Pappa & Mamma

  • 24 Maart 2014 - 11:53

    Alie:

    Goodmorning grote meid, wat een geruststelling dat je 1ste dag goed is gegaan.op naar de volgende ontmoetingen.spannend maar o zo leuk om allemaal andere mensen te ontmoeten. Heel veel plezier.x van ons.

  • 24 Maart 2014 - 17:52

    Herma En Jan:

    Hoi Elien,

    Heb veel aan je gedacht gisteren. Super hoor dat je dit allemaal alleen doet. Ben heel benieuwd naar je opdrachten en je contacten met je groepsleden. Is Penny al een ouder iemand?
    Fijn dat je ons zo op de hoogte houdt.
    Hoe was je english breakfast?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Exeter

Elien

Actief sinds 09 Juli 2013
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 32715

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2016 - 01 September 2016

Zuid Afrika

23 Maart 2014 - 19 April 2014

Exeter Corkscrew

14 Juli 2013 - 01 Augustus 2013

China

Landen bezocht: