Dag 26 - 17 april / D-DAY ! - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu Dag 26 - 17 april / D-DAY ! - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu

Dag 26 - 17 april / D-DAY !

Blijf op de hoogte en volg Elien

18 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Exeter

Vandaag was de dag van de presentaties. Hebben smorgens nog heel veel dingen aan de presentatie verander wat me nog zenuwachtiger maakte. Vanaf 11 tot 3 mijn tekst geoefend tot ik het wel kon dromen.
Daarna de hele middag wat thee gedronken op kantoor, lekker rustig middagje.
Om 6 uur begon pitch night. We hadden eerlijk geloot en ik was als laatste. Eerst was ik daar niet heel blij mee, maar ik dacht aan het einde is niemand meer gespannen omdat iedereen zijn presentatie al gedaan had dus zou het wel relaxt zijn.
De presentatie ging erg goed. Volgens Neil was ik beter dan de meeste Engelstalige mensen.
Daarna was er bier en pizza. Ik denk dat er meer pizza's waren dan mensen. We zijn op kantoor gebleven tot 10 en toen naar de pub.
Was een gezellig pub. Er was een jongen die volgens hem heel goed Nederlands kon praten. Nederlanders hadden hem het woord godverdomme geleerd.
Met het meisje van de heuvel bij ons met de taxi terug gegaan rond half 2.

  • 18 April 2014 - 15:57

    Herma:

    Hoi Elien, super van je dat je presentatie zo goed ging. Petje af hoor. We wensen je voor morgen een hele goede reis.
    Gr. Jan en Herma

  • 18 April 2014 - 16:13

    Elien Frericks:

    dankjulliewel !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Exeter

Elien

Actief sinds 09 Juli 2013
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 32692

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2016 - 01 September 2016

Zuid Afrika

23 Maart 2014 - 19 April 2014

Exeter Corkscrew

14 Juli 2013 - 01 Augustus 2013

China

Landen bezocht: