dag 25 - 16 april - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu dag 25 - 16 april - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu

dag 25 - 16 april

Blijf op de hoogte en volg Elien

16 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Exeter

Ook vandaag was het weer weer heerlijk.
Hebben de hele dag aan onze presentaties gewerkt en ze aan elkaar gepresenteerd.
Om 12 uur kwam de baas die boven Essence zit met een lid van Essence om te zien wat we de afgelopen weken hadden gedaan voor het project. Ging erg goed en ze waren enorm enthousiast.
Ook tijdens de Engelse les gingen we aan elkaar presenteren. Ging nog niet helemaal goed, maar we hebben morgen de hele dag nog om te oefenen.
Penny had late dienst dus die was pas tegen half 9 thuis.
Mijn eten stond al klaar in de koelkast waar ik weer weinig van kon maken. Soort visburgers met ik geloof zalm, gekookte aardappels met uit en kaas? bonen in tomatensaus en wat salade.

• 17 April 2014 - 08:06

Appie :

Oei dat ziet er weer lekker uit en dat heb je helemaal alleen opgegeten. Heel veel suc6 met je presentatie vandaag. Je kan het. Groetjes