Dag 27 - 18 april - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu Dag 27 - 18 april - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu

Dag 27 - 18 april

Blijf op de hoogte en volg Elien

19 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Exeter

Vanmorgen was ik op tijd wakker. Was daarom alvast begonnen met wat dingen in te pakken.
Er kwam een vriend van Penny op bezoek en samen met hem hebben we de trouwfoto's van haar zoon bekeken.
Daarna ben ik richting het centrum gelopen. Heerlijk weer. Heb eerst een kaartje voor Penny gekocht en daarna bij Lush bruisballen voor in bad.
We moesten om 1 uur op kantoor zijn om papierwerk in te vullen en een eindgesprek. Was de langste middag van de afgelopen vier week. Ik dacht dat duurt een 2/3 uur, maar ik was pas om 7 uur weer uit het kantoor. Met het gesprek waren ze erg positief.
Daarna hebben we de treintickets voor morgen geregeld.
Met de bus weer naar huis. Toen ik thuis kwam zaten Penny en haar vriend op mij te wachten omdat ze me mee uit eten wou nemen. Zo jammer dat ze dat niet eerder had gezegd want wij gingen met de groep om 9 uur nog even naar de pub en anders zou ik de groep niet weer zien.
Dus heb een paar broodjes gegeten en toen weer terug naar het centrum. Was een bijzondere pub. Mexicaans sfeertje. En om 10 uur begon er een band te spelen.
Ik heb de laatste bus van kwart voor 11 genomen naar huis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Exeter

Elien

Actief sinds 09 Juli 2013
Verslag gelezen: 388
Totaal aantal bezoekers 32734

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2016 - 01 September 2016

Zuid Afrika

23 Maart 2014 - 19 April 2014

Exeter Corkscrew

14 Juli 2013 - 01 Augustus 2013

China

Landen bezocht: