dag 3 - 25 maart - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu dag 3 - 25 maart - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu

dag 3 - 25 maart

Blijf op de hoogte en volg Elien

25 Maart 2014 | Verenigd Koninkrijk, Exeter

Gisteravond spaghetti gegeten met Penny die rond half 7 thuis was. 's avonds niet heel heel bijzonders meer gedaan.
Toen ik vanmorgen wakker werd was ze alweer aan het werk. Had met een ander meisje van de groep beneden aan de heuvel afgesproken zodat we samen naar het kantoor konden gaan.
We begonnen met een spel wat Eureka heet. We krijgen allemaal een kaartje met een woord er op. Dan moest je tweetallen vormen en met die twee worden moest je een nieuw product bedenken. Ik had glasses en de Ierse jongen waar ik mee samen werkte had Suit. Ik zal de foto toevoegen wat het resultaat is geworden. Dit moesten we later presenteren.
Daarna hadden we pauze en ben ik met twee Duitsers en een Ier even de stad in geweest. Heb nog even een extra wereldstekker gekocht omdat 1 toch wel onhandig is als je thuis wat wilt opladen en je laptop mee wilt nemen naar kantoor.
Smiddags zijn we verdeeld in de groepen voor het project voor bedrijven. Ik ga samen met een Duitse jongen, een Iers meisje en een Ierse jongen werken voor Essence Exeter. We zouden vandaag een afspraak met ze hebben maar ze zijn helaas niet langs geweest. Toen heeft Neill of wat informatie gegeven over het bedrijf en wat we precies moeten doen. We moeten vooral gaan promoten. Website verbeteren, werken aan de social media, posters, flyers, stickers, logo's ontwerpen etc etc.
Rond half 6 was ik weer thuis en heb ik een poging gedaan om te gaan hardlopen. We wonen boven op een heuvel dus dit ging helemaal nergens over. Morgen een nieuwe poging.

  • 25 Maart 2014 - 22:21

    Jan:

    Hallo Elien ,

    Geweldig wat je daar allemaal doet en ook nog zo in je uppie.
    Het lijkt me een geweldige ervaring waar je bij je studie of je werk
    veel voordeel van zal hebben en later met veel plezier en voldoening aan terug zal denken dat je dit gedaan hebt.
    Een voordeel is ook dat jij mij na deze ervaring over een aantal jaren misschien wel meeneemt naar Zuid Afrika , immers jij raakt inmiddels ook bereisd en beleerd en ik ben dan oud. ik wens je nog een aantal leerzame weken en vergeet niet om ook af en toe plezier te maken.
    Groetjes aan penny (Lane)
    Een x van mij en drie van Herma
    Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Exeter

Elien

Actief sinds 09 Juli 2013
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 32714

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2016 - 01 September 2016

Zuid Afrika

23 Maart 2014 - 19 April 2014

Exeter Corkscrew

14 Juli 2013 - 01 Augustus 2013

China

Landen bezocht: