Dag 5 - 27 maart - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu Dag 5 - 27 maart - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu

Dag 5 - 27 maart

Blijf op de hoogte en volg Elien

27 Maart 2014 | Verenigd Koninkrijk, Exeter

Vanmorgen alleen de bus genomen omdat het meisje die boven aan de heuvel woont eerder ging omdat ze nog wat spullen moest kopen in de winkel. Verkeerde halte uitgestapt maar toen stopte hij precies voor PoundLand. Een winkel waar alles een pond kost. Ben even naar binnen gelopen en heb me een notitieboek gekocht, goed voorbereid op reis gegaan haha.
'S morgens hadden we weer presentaties. Wij moesten dit keer een oplossing bedenken voor Discriminatie.
In de pauze kregen we visite van een kat op kantoor. Een beetje vreemd aangezien we op de 3e verdieping zitten en de deur beneden nooit open staat omdat je moet aanbellen voor je naar binnen kan. Erg gezellig, hij is de hele middag gebleven.
In de pauze de presentatie voor de Engelse les voorbereid.
Na de pauze moesten we weer in de Essence groep werken. Om half 4 was er een vergadering bij ons op kantoor van Essence. Er waren 2 sprekers en daarna werd je verdeeld in groepen en moest je vertellen over je bedrijf of ideeën. Ik was in de groep met een man die zonnepanelen op een dak wou plaatsen zodat dat bedrijf goedkopere energie had en de rest kon doorverkopen. Hij wou precies weten hoe het in Nederland was met de windmolens en alles, erg grappig.
Daarna hadden we de Engelse les. We moesten presenteren over je werk, school en je skills. Ook moesten we een vacabulary bij houden van de dag met woorden die je niet kent. Ik had 2 pagina's vol dus er was genoeg om over te praten.
Penny was vandaag vrij en was dus thuis toen ik thuis kwam. Ze had chocolade cake gebakken. 1 voor een dokter die morgen jarig is, 1 voor ons en ik mag morgen 1 mee nemen naar de corkscrew groep. Ze had ze alleen gebakken, het versieren hebben we net samen gedaan.
Daarna moesten we de Engelse goede tijden volgen. Zit er al helemaal in.
Had ik al geschreven hoeveel indruk ik maak met mijn ontbijtkoeken? Elke keer als ik 1 bij me heb wil iedereen weten wat het is en blijf ik uitdelen haha. Valt goed in de smaak. Het doet ze denken aan kerst.

  • 27 Maart 2014 - 21:45

    Alie:

    Ohh elien wat een geluk dat je verkeerd bent uitgestapt, kom je op de leukste plaatsen, hahahaha.
    Geloof dat je een te gekke gasthuis hebt.
    Goede tijden en taart, hoe gezellig.
    Alvast veel plezier met kanoën en we willen daar natuurlijk wel foto's van zien.



  • 27 Maart 2014 - 21:52

    Herma:

    De ontbijtkoeken doen me denken aan China, ha ha Leuk dat je af en toe Engelse woorden gebruikt.
    Heb je ook soda bij je???????

  • 27 Maart 2014 - 22:24

    Jeanet:

    Tja ik ben nu erg benieuwd hoe het kanoen zonder je moeder gaat.vast stukken beter.geef je op tijd door als de koek op is.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Exeter

Elien

Actief sinds 09 Juli 2013
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 32716

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2016 - 01 September 2016

Zuid Afrika

23 Maart 2014 - 19 April 2014

Exeter Corkscrew

14 Juli 2013 - 01 Augustus 2013

China

Landen bezocht: