dag 7 - 29 maart - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu dag 7 - 29 maart - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu

dag 7 - 29 maart

Blijf op de hoogte en volg Elien

29 Maart 2014 | Verenigd Koninkrijk, Exeter

Vanmorgen werd ik rond half 10 wakker omdat de visite van Penny weg ging en mijn deur precies tegenover de deur zit.
Ze had dikke verhalen over de nacht. Haar visite zijn luchtbed liep leeg, moet er erg grappig uitgezien hebben. Maar ze konden niet te hard lachen omdat ze mij niet wakker wouden maken. Achteraf was ik nog helemaal niet thuis haha.
Mijn eerste Engelse ontbijt gehad. Geroosterd brood met bacon en bruine saus.
Als lunch hadden we easterbread. Het was net een krentenbol met een wit kruis er op. Daarnaast had ik 4 crackers met kaas en komkommer, snoeptomaatjes, een zak chips en een kitkat. Vreemde combinaties hier.
Om 1 uur heb ik de bus genomen naar de mainstreet. We hebben met een paar afgesproken bij de Starbucks om vervolgens naar de rivier te gaan.
Bij de rivier waren ook een paar van de groep en hebben we fietsen gehuurd. In totaal waren we met 11 mensen van de groep.
Het idee was om langs de rivier te fietsen en daar zou een leuke pub zitten. We hadden bij de eerste kruising achteraf al de verkeerde afslag genomen dus we hebben heel Exeter gezien behalve de pub. Hebben halverwege wat gedronken en zijn toen weer terug gegaan. Het zou mooi weer worden, het was droog maar niet heel warm.
Terug zijn we nog even langs wat winkels gegaan. Onder anderen de Primark.
Vandaag stond boontjes, gekookte kleine aardappels, vlees en bloemkooltaart op het menu.
Hebben net de voice of uk gekeken. En nu klaar voor een bad. Ben erg verkouden. Kriebelhoest, loopneus, tranende ogen. Dus vanavond geen pub maar lekker vroeg op bed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Exeter

Elien

Actief sinds 09 Juli 2013
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 32726

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2016 - 01 September 2016

Zuid Afrika

23 Maart 2014 - 19 April 2014

Exeter Corkscrew

14 Juli 2013 - 01 Augustus 2013

China

Landen bezocht: