dag 17 - 8 april - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu dag 17 - 8 april - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu

dag 17 - 8 april

Blijf op de hoogte en volg Elien

08 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Exeter

Als ik reisleidster word heb ik wel allemaal testpersonen nodig natuurlijk, pas op met wat jullie zeggen haha.
Vanmorgen weer lopend naar kantoor gegaan. Was precies op tijd, het opstaan word al wat lastiger.
Vanmorgen hebben we het gehad over hoe je je product kan lanceren met een event. Wij hebben onze t-shirts geintroduceert tijdens van die festivals waar mensen met verf gooien.
Daarna bezig geweest met ons eigen business plan. Ik ben vandaag helemaal opnieuw begonnen, was niet tevreden.
In de pauze even naar de supermarkt geweest want Penny vroeg of ik eieren wou halen voor de citroen cake.
Daarna bezig geweest met mn eigen en met het Essence project. Om half 6 kwam er nog iemand voor een vergadering met ons.
Toen nam ik opnieuw de verkeerde bus, ik twijfel nu of reisleider wel echt wat voor mij is haha.
Toen ik thuis kwam hebben we gegeten: patat, visburger en spaghetti. En daarna hebben we 3 citroen cakes gemaakt. Hebben ze nog niet geproefd want ze moeten eerst koud zijn volgens Penny

  • 08 April 2014 - 23:42

    Jeanet:

    Vergeet je het recept niet mee te nemen?

  • 09 April 2014 - 13:50

    Elien:

    Ligt al klaar !

  • 09 April 2014 - 20:22

    Alie:

    Wat nou recept, je neemt gewoon direct die taart kant en klaar mee, peace of cake.

  • 09 April 2014 - 20:26

    Elien Frericks:

    haha dat was Penny haar idee ook, maar dan had ik wat minder spullen mee heen moeten nemen.

  • 09 April 2014 - 20:27

    Herma:

    misschien toch de dienstregeling eens raadplegen???? Haha.
    Ben je trouwens al een beetje gewend aan het verkeer dat links rijdt? Ik vond het een crime in Londen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Exeter

Elien

Actief sinds 09 Juli 2013
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 32727

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2016 - 01 September 2016

Zuid Afrika

23 Maart 2014 - 19 April 2014

Exeter Corkscrew

14 Juli 2013 - 01 Augustus 2013

China

Landen bezocht: