dag 19 - 10 april - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu dag 19 - 10 april - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu

dag 19 - 10 april

Blijf op de hoogte en volg Elien

11 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Exeter

Vanmorgen lopend naar kantoor gegaan. Het was wat mistig maar dat trok al snel op en toen werd het heerlijk weer.
's morgens hebben we het gehad over websites en hebben we zelf een website gemaakt in 1 uur.
's middags zijn we weer met het Essence project bezig gegaan. We hadden een vragenlijst naar alle leden gestuurd en de resultaten heb ik nu verwerk in een cirkeldiagram.
Vandaag geen Engelse les want we hadden presentaties.Het zou van 18 uur tot 20 uur duren. Uiteindelijk was ik rond 21.30 thuis.
Toen ik thuis kwam had Penny het eten al klaar staan: Rijst met groene bonen, brocoli, ui, tomaat en worstjes.
Ik heb even een foto gemaakt van mijn lunchbox van vandaag ( 11 april ) en een foto van de ruimte waar we het meeste zijn.

• 11 April 2014 - 10:43

Alie:

Wat lief van penny, ze zorgt goed voor je,!en zo te zien geeft ze je genoeg mee voor de hele groep, hahaha.
    Maar ja, ze houd er natuurlijk al rekening mee dat je soms uuuuuuren onderweg bent met de bus of verdwaald, haha

• 13 April 2014 - 19:20

Aaltje:

Je hebt niet veel gegeten zeker bonen en broccoli (zijn toch groen ),maar goed dat er allemaal lekkere dingen in je lunchbox zit ;)