dag 3 en 4 - Reisverslag uit Longtan, China van Elien Frericks - WaarBenJij.nu dag 3 en 4 - Reisverslag uit Longtan, China van Elien Frericks - WaarBenJij.nu

dag 3 en 4

Blijf op de hoogte en volg Elien

01 Januari 1970 | China, Longtan

hallo allemaal,
weinig tijd gehad om te internetten, erg druk programma.
Maandag avond hebben we een welkomsdiner gehad, smaakte allemaal erg goed. Zelfs het met stokjes eten ging prima.
Dinsdag naar het plein van de hemelse vrede geweest. 's middags naar de lama tempel. Daarna naar een acrobatiekshow, erg indrukwekkend. Als avondeten Peking eend gehad.
Vanmorgen vroeg opgestaan om naar de Chinese muur te gaan. Met de kabelbaan bij de berg omhoog op lopend weer terug. Vanmiddag bij de slakkentempel geweest en daarna direct door naar het olympisch stadion. Deze ook even van binnen bekeken. Vanavond geen Chinees voor ons maar een Subway broodje. 2x op een dag chinees is wel wennen.
Het is hier erg warm, 34 graden.

• 17 Juli 2013 - 14:00

Miranda:

Zo te lezen vermaken jullie je wel. Drukke programma dus. Heel veel plezier daar nog, geniet ervan, liefs de geertsies

• 17 Juli 2013 - 21:41

Jan:

Super dat jullie een mooie reis hebben en veel zien en indrukken van een andere cultuur opdoen.
    Ik begrijp dat je je grenzen behoorlijk aan het verleggen bent (Herma trouwens ook) , deze ervaring zal
    je rijker maken.
    Vraag recept van pekingeend , doen we het hier dunnetjes over
    Blijf genieten !!!!

groetjes

Jan

• 17 Juli 2013 - 22:36

Epie-jan En Alie:

Wat een geweldig druk programma,zijn nu al nieuwsgierig naar de honderden foto´s die jullie ongetwijfeld zullen maken.
    We blijven jullie volgen en geniet van alles wat op jullie pad komt.
    daaaaaaaaaaaaaaaaaag.

• 17 Juli 2013 - 23:01

Jeanet:

Geweldig om dit allemaal mee te maken voor de meeste mensen blijft dit een droom.En wat zal deze reis jou veranderen met 2 vingers in je neus de lift in tjonge jonge wie had dat gedacht(herma bedankt)en dan dat je zo maar eend eet kijk dat broodje van de subway begrijp ik nog wel maar een echte eend....
    Dan in een kabelbaan ongelofelijk.
    Genoten van Skype van vanmiddag jammer dat het zo moeizaam ging,maar heb jullie snoetjes nog even weer gezien.liefs van ons en hou ons op de hoogte.dikke kus voor jullie 2 tjes.mam.

• 18 Juli 2013 - 21:24

Diana:

Hoi Jullie tweetjes
    Wat leuk om te lezen dat jullie zo genieten ,en veel zien.
    al die eten kuren en proeven.en natuurlijk is dan echte Hollandse pot weer over geweldig !!
    nog heel veel plezier

• 19 Juli 2013 - 21:32

Liessia:

Geweldig hè deze site. Kunnen we ook een beetje meegenieten van jullie mooie reis.
    Je zal inderdaad wel niet veel tijd hebben om te schrijven met zo'n druk programma.
    En wat een indrukken.... in een compleet andere wereld.........ogen tekort, denk ik.
    En lopen over de Chinese muur...wat een geweldige ervaring ! Héél veel plezier de komende dagen. Ik blijf jullie volgen tot onze vakantie. Groetjes Liessia & co. Doei !!!!!

• 21 Juli 2013 - 11:01

Jopie:

Wat geweldig om dit weer allemal te lezen, om jaloers op te zijn.
    Herma van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en heel bijzonder om dit in China
    te vieren
    En ik ben benieuwd hoe Peking Eend smaakt, maar ja, Jan vraagt al om de recepten.
    Reis heerlijk verder, en ben benieuwd naar jullie volgende verslag.

Groetjes Rienko en Jopie