kun ming - Reisverslag uit Beilin, China van Elien Frericks - WaarBenJij.nu kun ming - Reisverslag uit Beilin, China van Elien Frericks - WaarBenJij.nu

kun ming

Blijf op de hoogte en volg Elien

01 Januari 1970 | China, Beilin

vanmiddag aangekomen in Kun Ming. Het vliegtuig had een uur vertraging. In het vliegtuig in de krant gelezen over de overstroming. Wij zitten aan de goede kant, in het noorden staat het nog onder water.
Vanuit het vliegtuig direct door gegaan. Met de kabelbaan de berg op en lopen weer naar beneden. Onderweg allemaal beeldjes die je moest aanraken voor een lang leven, geluk en geld.

• 21 Juli 2013 - 15:22

Epie-jan En Alie:

Gelukkig dat de overstroming aan de andere kant is.hoe gaathet met je teen?
    Je beleeft zo te horen van alles.je hebt toch wel een steentje of beeldje voor ons aangeraakt
    He.hopen dat jullie nog veel goeds op jullie pad krijgen,kan je niet een keer een foto meesturen?
    Wij liggen hier in holland te smelten.tropisch warm.nou tot de volgende krabbel,veel liefs
    Van ons voor jullie 2.

• 21 Juli 2013 - 17:08

Alletta Hinders:

Hallo dames,

Ik wens jullie heel veel reisplezier..en voorzichtig zijn met alles..
    Paar foto's zijn wel leuk voor de diegene die in Nederland zijn,krijg je een beetje een idee van jullie reis..
    Ben blij dat jullie niet in de buurt van de overstroming zitten..
    Fijne vakantie verder!
    Groetjes (frits) en Alletta xx

• 21 Juli 2013 - 21:41

Jeanet:

jullie maken wel heel erg veel mee he?vanmiddag nog Skype geprobeerd maar jullie waren er niet op.gaat de reisplanning nu wel gewoon door of moesten jullie naar het ondergestroomd gebied?ben er benieuwd hoe het met je teen is nu.plaag je opa niet te erg?dikke smok mam.

• 21 Juli 2013 - 21:41

Jeanet: