24 juli tm 27 juli - Reisverslag uit Zhongxin, China van Elien Frericks - WaarBenJij.nu 24 juli tm 27 juli - Reisverslag uit Zhongxin, China van Elien Frericks - WaarBenJij.nu

24 juli tm 27 juli

Blijf op de hoogte en volg Elien

01 Januari 1970 | China, Zhongxin

we zijn met een boot op het erheimeer geweest. we zijn op een eilandje geweest en daar de lokale bevolking. de meeste lopen daar in klederdracht.
smiddags hebben we pannenkoek met appel gegeten, heerlijk even geen chinees.
de wc's zijn bijzonder, er zitten namenlijk geen deuren voor.
we zijn we met de bus naar lijang gegaan. dit was 6 uur rijden. we zouden gaan fietsen maar het was te slecht weer, dus met de bus naar dorpjes en daar gelopen. op bezoek bij dokter ho geweest. gistermiddag naar een weide geweest hoog aan de voet van de himalaya. hier yaks gezien en een grote waterval.
vandaag met de bus van lijang naar shangri la. onderweg gestopt bij een kloof met een hele wilde rivier.
savonds het stadje nog even in geweest en daar met zijn allen gegeten.
mensen die vroegen om foto's, dat hebben we vanaf dag 1 geprobeerd maar hij zet ze er niet op.

• 28 Juli 2013 - 16:04

Bea:

Lieve Elien, wat ontzettend leuk om je reisverslag te lezen en dat terwijl je op dit moment nog daar in het verre China zit. Wat een avonturen en indrukken beleef je daar en wat is Herma toch een dikke schat hé om dit allemaal te realiseren. Doe haar de groetjes en ook zeer zeker de groetjes voor jou. Ik wens je nog een fantastisch mooi vakantie toe... dikke smok van mie x