dag 9 - 31 maart - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu dag 9 - 31 maart - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu

dag 9 - 31 maart

Blijf op de hoogte en volg Elien

31 Maart 2014 | Verenigd Koninkrijk, Exeter

Vanmorgen weer met de bus naar kantoor gegaan. Eerst kregen we uitleg over de shareability van onze eigen ideeen. En daarna moesten we verder met het project waar we vrijdag mee zijn begonnen. We moest hiervoor een twitter account maken, dus allemaal volgen: @yourdreamstory
Om 2 uur gingen we verder het met Essence project. En daarna hadden we Engelse les. Gingen sollicitatie gesprekken voeren. Ik solliciteerde bij een kinderdagverblijf waarvan de eigenaar geen idee had waar die het over had en iemand kwam bij mij om te solliciteren bij de NASA. Zo beleef je nog eens wat.
Daarna de bus genomen naar huis, het regende weer eens.
Penny was pas om 20.30 thuis, dus aten rond 21.00 uur. Op het menu stond geroosterd brood met witte bonen in tomatensaus en een gebakken ei.