dag 10 - 1 april - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu dag 10 - 1 april - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu

dag 10 - 1 april

Blijf op de hoogte en volg Elien

01 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Exeter

ik twijfelde nog even of ik zou beginnen met een goede grap, maar helaas doen ze hier niet aan 1 april.
Vanmorgen was het erg mistig, maar ik ben lopend naar kantoor gegaan. Nog even een extra stukje over mainstreet gelopen. Was in totaal 40 minuten onderweg.
Vanmorgen gingen we bezig met je doelgroep leren kennen. We kregen een kaartje met een naam en leeftijd en wat voor werk ze doen. En dan moesten wij er een product voor maken. Wij hadden karen, 52 jaar die werkte in de pr marketing.
Daarna gingen we weer een uur bezig met ons twitter account.
In de pauze ben ik naar buiten gegaan. Het was heerlijk weer vandaag.
Daarna zijn we weer bezig geweest met ons Essence project. Als laatste hadden we nog de engelse lessen.
Was rond 7 uur weer thuis, gelijk met Penny die veel ( HEEL VEEL ) boodschappen had gedaan die allemaal 2 hoog moesten.
Ze had pizza gekocht en chocola voor vanavond. Wij op de bank in onze pyjama en joggingbroek met pizza en chocola de laatste 2 afleveringen van the widower gekeken. Erg gezellig !

• 02 April 2014 - 11:33

Marvin :

Het klinkt allemaal super leuk en zoals je al zei wordt je goed gevoed haha,
    hoort goed dat je het goed kan vinden met de penny.
    het zijn indd rare combinaties qua eten haha word weer wennen als je thuis in nederland bent dat je gewoon aardappels krijgt met groente en stukje vlees haha..

nog veel plezier daar en we blijven je volgen,

xx familie Geerts

• 02 April 2014 - 17:35

Herma:

Volgens mij ben je helmaal op je plek bij Penny. Ze verwent je enorm. Leuke opdrachten.
    Enjoy !!!!!!!