dag 21 - 12 april - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu dag 21 - 12 april - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu

dag 21 - 12 april

Blijf op de hoogte en volg Elien

13 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Exeter

Vandaag voor het eerst sinds 3 weken eens uitgeslapen tot wel half 9. Heb wat gedaan voor mijn project en een paar afleveringen gtst gekeken in bed.
Penny ging skypen met haar zoon, even gezwaaid naar haar kleindochter van 9 maanden.
Daarna zijn we op boodschap gegaan. Penny heeft geen auto dus gingen we lopend. Het was ongeveer 15 minuten lopen. Terug liepen we met 3 dikke zware tassen. Viel nog niet mee heuvel op heuvel af.
Daarna ben ik weer bezig geweest met mijn project.
Om 5 uur kwam shrek er op en hebben we de film samen gekeken.
Op het menu stond weer raadsels met nog meer raadsels. Het was doperwten met groene bonen, sweet patatoes, 1 of ander taartjes met worstjes er in, gebakken uien en een groente die ik niet herkende.
Vanavond hebben we Britains got talent gekeken en een ander quiz programma.

• 13 April 2014 - 10:13

Herma:

Bijzondere combinaties mbt het eten. Doe je veel inspiratie op voor thuis.
    Realiseer me net dat je over een week al weer thuis komt.

• 13 April 2014 - 10:15

Alie:

Heerlijk, zo'n lazy day.
    Heb nog niet eens alle foto's van je china trip gezien maar ben eigenlijk wel nieuwsgieriger
    naar de foto's van penny's kookkunsten, haha.
    geniet van je weekend.