dag 22 - 13 april - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu dag 22 - 13 april - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu

dag 22 - 13 april

Blijf op de hoogte en volg Elien

13 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Exeter

Vanmorgen op tijd van bed gegaan om de toerist te gaan uithangen.
Als eerste naar een heuvel hier vlak bij gegaan om het uitzicht te gaan bekijken.
Daarna ben ik naar het centrum gelopen om daar de kathedraal te bekijken en op de foto te zetten. Heb ook het kantoor op de foto gezet voor jullie.
Daarna ben ik naar de underground passages gegaan. Dit was eerst een filmpje en daarna een tour onder de grond. We moesten allemaal een helm op. Het deel waar de foto is gemaakt was het begin, hier kon je nog gewoon staan. Het werd steeds smaller en lager.
Daarna heb ik nog even wat in het centrum rond gelopen, foto's gemaakt van mooie gebouwen, gewinkelt.
Op het menu stond vanavond kip, salade en patat.

• 14 April 2014 - 17:30

Herma:

Jeetje Elien
    Wat dapper dat je underground bent geweest. Lijkt me inderdaad behoorlijk smal. Groetjes ook van Jan