dag 23 - 14 april - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu dag 23 - 14 april - Reisverslag uit Exeter, Verenigd Koninkrijk van Elien Frericks - WaarBenJij.nu

dag 23 - 14 april

Blijf op de hoogte en volg Elien

14 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Exeter

Vanmorgen was het al heerlijk weer, kwam mijn zomerjas toch nog van pas.
We begonnen de dag met self branding, hoe je je gedraagt en wat je wil leren. Waar je het voor doet.
Daarna hebben we groepen gemaakt en gingen we debatteren. Ging echt over onmogelijke dingen, de toekomst tegen het verleden, wie er eerder was: de kip of het ei.
Daarna hebben we een kleine team Tom vergadering gehouden over waar iedereen is met zijn project en wat er nog moet gebeuren. Daarna van 11 tot 2 gewerkt aan ons eigen project. Ben vandaag bezig geweest met de financiën. Daarna gesprek gehad met Tom of het wat was.
Het Essence project is zo goed als af. Dat moeten we morgen presenteren.
Penny was wat later dan normaal, ze was langs de apotheek geweest. Heeft gisteren amper geslapen omdat ze last had van maagzuren ( tenminste dat heb ik er van gemaakt? )
Voor mij had ze pizza hawai gekocht, zo goed kent ze me inmiddels haha. En zelf heeft ze een soepje gegeten.
Vanavond mijn pitch in elkaar zetten omdat we dit morgen aan elkaar moeten presenteren.

• 14 April 2014 - 22:37

Alie:

Hy lien,
    tom vergadering, pitch in elkaar zetten, financiën regelen, presentaties, pff, gaat mijn petje teboven
    maar petje af meisje, je doet het toch maar even en ook nog allemaal in het engels.
    heel veel succes voor morgen en donderdag.
    nog even doorzetten en je "mag" al gauw weer naar huis.
    ging snel hè die 4 weken.

• 15 April 2014 - 22:37

Herma:

Arme Penny, ze zorgt wel goed voor je.